Skip to content

Veritel

Čítajte vždy tie najnovšie správy, naučte sa niečo užitočné a praktické do života a odpočiňte si pri vtipných historkách v našom webovom magazíne.

  • Business
  • Dom a záhrada
  • Muži
  • Nakupovanie
  • Peniaze
  • Web
  • Zábava
  • Toggle search form

SEO: Nepodceňujme obsahový marketing

Posted on 24. 2. 2020 By devene


Podnikateľská činnosť na internete alebo online marketing treba vnímať ako niečo živé, čomu sa oplatí venovať neustálu pozornosť a spolu s ňou sa takisto prispôsobovať aktuálnym trendom a tomu, aby práve naša webová stránka nezostala „out“.
A môžeme sa zamerať priamo na to podstatné, teda na dôležitý zdroj návštevnosti, akým sú internetové vyhľadávače a s nimi spojené procesy známe ako seo. To znamená pravidelnú snahu vyhovieť hľadacím parametrom Google a jeho kritériám, aby sa naša stránka udržala na popredných pozíciách vo výsledkoch hľadania, avšak samozrejme treba pritom myslieť aj na užívateľov a potenciálnych záujemcov, čo náš web navštívia.Obsahový marketing
Optimalizovať stránku do podoby, aby sa na nej návštevník cítil pohodlne, príjemne a mal prehľad.
Podstatným je však cielenie na vhodné kľúčové slová a teda na tie, čo z hľadiska konkrétnej témy ľudí najviac zaujímajú. Dôležitý je preto obsah, čo ale vždy nemusí ísť priamo k jadru veci a užívateľa nasmerovať len smerom ku kúpe, pretože bežný človek, čo hľadá na danú tému, sa chce určite dozvedieť aj nejaké tie dôležité a pomocné informácie. Hľadá kvalitný obsah, čo by ho svojou náplňou úprimne zaujal a nielen hnal k tomu, aby okamžite niečo kúpil.
Úlohu pri tom zohráva plán obsahového marketingu (content marketing) a jeho vhodná štruktúra. Žena, laptop
Na blogu by sa preto mal nachádzať funkčný obsah, ktorý vychádza z efektívnych kľúčových slov a takisto z cielenia na konkrétnu skupinu ľudí. Dôležitý je v tomto ohľade vytvorený text, čo by sa daným faktorom najlepšie prispôsobil. Okrem textu ale určite treba myslieť tiež na videá a obrázky, ktoré dopomáhajú k atraktívnej a prehľadnej forme obsahu, zároveň však budú relevantné a teda zodpovedajúce konkrétnej téme. Aj grafické prevedenie totiž dokáže byť silným faktorom.
Z hľadiska čerstvosti obsahu sa oplatí sledovať konkurenciu. Samozrejme nekopírovať, ale inšpirovať sa určitou schémou a vlastne tým, čo sa aktutálne oplatí publikovať vo vašom odvetví.

Business

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Viditeľné postavenie webu v internetových vyhľadávačoch je základom rastúcej návštevnosti
Next Post: Stavte na nás a nebudete ľutovať!

Podobné príspevky

Váš mobil bude opäť ako nový Business
Sme tu pre vás kedykoľvek Business
Magic of erotic massages Business
Reklama, ktorá je iná Business
Obchodný podiel Business
Rozhodli ste sa pre klimatizáciu? Toto Vás čaká Business

Copyright © 2025 Veritel.

Powered by PressBook Grid Dark theme

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.